تهران شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان 16 پلاک41
info@havaps.ir
02166914164
تماس با ما

تامین قطعات و لوازم مصرفی

تامین قطعات و لوازم مصرفی

استفاده از قطعات یدکی اصلی و انجام منظم سرویس‌های دوره ایی از مهمترین فرآیندهای مهم نگهداری کمپرسورها است. این دستگاه ها همانند هر وسیله‌ای دارای عمر مفید کاری ‌است که می‌توان با اصول نگهداری صحیح از حداکثر عمر مفید تعیین شده آن استفاده کرد و به میزان قابل توجهی از استهلاک آن جلوگیری کرد.
یکی از عوامل مهم برای کاهش استهلاک پیش از موعد، استفاده از قطعات یدکی و مصرفی اصلی است. چرا که استفاده از قطعات  تقلبی و نامرغوب خود باعث بروز خرابی و نواقص بزرگتری خواهد شد که منجر به تعویض قطعات بیشتر و با صرف هزینه های چند برابری است.

توجه!

 به عنوان مثال قیمت فیلتر یا روغن اصلی کمپرسور را اگر در حدود 200 هزار تومان در نظر گرفته شود، که همین قطعه در صورت تهیه از برندهای نامرغوب و غیر‌اصلی در حدود 150 هزار تومان قیمت دارد. به ظاهر 50 هزار تومان در هزینه تامین قطعه صرفه جویی شده است، اما قطعا عملکرد قطعه تقلبی همانند قطعه اصلی نخواهد بود و در صورت بروز حادثه در خوش‌بینانه‌ترین حالت باعث ایجاد خرابی در سوپاپ ها و دیگر اجزای کمپرسور منجر به خرابی دیگر قطعات خواهد شد که چندین میلیون تومان هزینه را به جای خواهد گذاشت! اما قطعا کار به اینجا ختم نخواهد شد و در اکثر موارد منجر به خرابی پیستون‌ها، شاتون و بدنه سیلندر شده و خسارات  میلیونی را منجر می‌شود.

برای استعلام قطعات مورد نیاز خود میتوانید با ما در ارتباط باشید


واحد بازرگانی و فروش محصولات

۵۵۲۸۷۵۰۳ - ۰۲۱

۴۵۱۵ ۷۰۵ ۰۹۱۲