تهران شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان 16 پلاک41
info@havaps.ir
02166914164
تماس با ما

کنترل پنل کمپرسور


سیستم های کنترلی یکی از اجزای حیاتی کمپرسورهای اسکرو و درایرهای جذبی می باشد که با رصد کردن کلیه پارامترهای عملیاتی مانند فشار و دمای هوا و روغن و صدور فرمان های مناسب، موجب افزایش بهره وری و راندمان دستگاه و کارکرد دقیق و اصولی سیستم می گردد.
از دیگر وظایف پنل کنترل کمپرسور یا اصطلاحا کنترلر کمپرسور، حفاظت از دستگاه در مواقع اضطراری می باشد. منظور از مواقع اضطراری شرایطی است که کارکرد دستگاه در آن شرایط موجب آسیب و خسارت به دستگاه می گردد. بطور مثال وجود نوسانات ولتاژ و آمپر و همچنین افزایش بیش از حد دمای هوای درون کمپرسور از مواردی است که موجب آسیب رساندن به دستگاه می گردد و سیستم کنترل کمپرسور در این مواقع بایستی با خاموش کردن به موقع دستگاه از وارد شدن خسارت به دستگاه جلوگیری کند.

پنل کنترل (کنترلر) آرسین :
شرکت هوا پترو سازه نماینده انحصاری فروش و تعمیرات پنل کنترل کمپرسور آرسین ARSIN (کنترلر آرسین) می باشد. پنل کنترلر آرسین بدست توانمند مهندسین ایرانی طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر بر روی دستگاه های متعددی نصب و راه اندازی شده است که رضایتمندی کامل مشتریان را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است که همگی محصولات ارائه شده در زیر دارای گارانتی می باشد و نصب و راه اندازی آن به عهده این شرکت می باشد.جهت تهیه انواع کنترل پنل و یا تعمیر کنترل پنل آرسین با ما در ارتباط باشید.


دسته‌بندی