تعمیر و سرویس کمپرسورهای هواخرابی و هزینه ها ی تعمیر در کمپرسورهای هوا گاهی معضل اصلی مجموعه های صنعتی تولیدی است .در این مقاله سعی داریم با ذکر نکاتی مهم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

1-مشاوره

اگر کمپرسور هوا خریده اید یا قصد خرید دارید حتما اطلاعات لازم را درمورد چگونگی استفاده یا نحوه نگهداری آن قبل از هرگونه اقدام کسب کنید. درصورتی که قصد خرید دارید حتما مشورت لازم با کارشناسان این حوزه را داشته باشید تا با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

کارشناسان واحد فنی مجموعه آماده ارائه مشاوره تخصصی هستند:

مشاوره قبل از خرید


2- محل قرار گیری 

اولین و مهم ترین نکته در نگهداری از کمپرسور های هوا محل قرار گیری و استفاده از آن در مجموعه ی شما است که کمتر مورد توجه قرار میگیرد.

تهویه مناسب و تبادل کافی هوا  و عدم ورود گرد وغبار و دود و یا حیوانات موزی به محل قرار گیری کمپرسورها از عوامل مهم نگهداری و مراقب از این دستگاه ها است که گاهی عدم رعایت این مسئله باعث ورود خسارات بی شماری اعم از آسیب به اتصالات الکتریکی دستگاه و ورود گرد و غبار و آلاینده ها محیطی به محیط درونی و بیرونی کمپرسور شما میشود .

3-میزان استفاده

دستگاه های خود را بر مبنای نوع و میزان استفاده و ظرفیت لازم  انتخاب کنید . عدم انتخاب مناسب دستگاه  باعث تحمیل هزینه های بالا میشوند بعلاوه هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه ها نیز غالبا بخاطر نوسانات قیمت رو به بالاست .پس لازم است با رعایت نکات و اقدامات پیش گیرانه توجه بیشتری به دستگاه های خود داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید :مشاوره رایگان

4-برق دستگاه

همواره محل تغذیه الکتریکی دستگاه خود را با رعایت موارد ایمنی اعم از محاسبه میزان مصرف یا ولتاژ لازم  چک کنید و از اتصالات نا ایمن یا ضعیف که منجر به فشار و یا شک الکتریکی به کمپرسور و مدارها یا موتور میشوند جلوگیری کنید.عدم رعایت این موارد گاهی منجر به آتش سوزی و از بین رفتن دستگاه میگردد.

جهت مشاوره یا تهیه قطعات الکترونیکی مورد نیاز خود با ما در ارتباط باشید:پیام مستقیم

5-لوازم مصرفی کمپرسور

بی شک کمپرسورها از دو کالای مهم  روغن و فیلتر برای کارکرد خود استفاده میکنند.روغن کمپرسور که به عنوان یک روانکار صنعتی در تمامی دستگاه ها به کارگیری میشود در کمپرسورهای هوا نیز نقش به سزایی دارد و لازم است طبق زمان بندی لازم تعویض گردد.همواره از روغن مرغوب و مطمئن استفاده کنید تا آسیبی به قطعات داخلی نرسد.فیلتر ها نیز برای جلوگیری از رطوبت گرد و غبار آلاینده ها و آلودگی های  محیطی نقش به سزایی را ایفا میکنند که استفاده از فیلتر های نامرغوب نیز باعث خسارات جبران ناپذیر به کمپرسور میگردد.

جهت مشاوره یا تهیه لوازم مصرفی  مورد نیاز خود با ما در ارتباط باشید:پیام مستقیم