به منظور بهبود قابلیت اعتماد نتایج عیب یابی، این مسئله بسیار مهم است که داده های اندازه گیری شده قبل از ورود به سیستم عیب یابی اصلاح و خالص سازی شوند. در این مقاله ابتدا با ایجاد مدل ریاضی موتور و در نظر گرفتن زیر سیستم کمپرسور معادلات عملکردی مربوطه استخراج گردیده و سپس با بکارگیری آنها در یک الگوریتم بر اساس روش ساختاری خطاهای سنسورهای موجود که قابل ایزوله شدن می باشند شناسایی شده اند. این الگوریتم برای کل مدل ریاضی موتور و سنسورهای فعال در آن قابل گسترش است.
سال انتشار: ۱۳۸۸
محل انتشار: هشتمین همایش انجمن هوافضای ایران
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۸۵.۹۹ کلیوبایت
ارائه یک الگوریتم بر اساس روش ساختاری جهت طراحی سیستم عیب یاب کمپرسور در یک موتور توربوجت
همچنین بخوانید...
- سرویس و نگهداری کمپرسور هوا
- ارائه یک الگوریتم بر اساس روش ساختاری جهت طراحی سیستم عیب یاب کمپرسور در یک موتور توربوجت
- بررسی عددی تاثیر زبری ردیف پره کمپرسور توربین های گاز بر عملکرد پره
- آنالیز خرابی پره های کمپرسور در یک توربین گاز
- مطالعه پارامتری و بهبود عملکرد پروانه کمپرسور گریز از مرکز یک موتور توربوشفت با استفاده از حل عددی سه بعدی
دیدگاه خود را بنویسید